Tillbaka till verkligheten

2010-03-29 - 07:33:31

Ja ännu en helg är över. Och den här helgen kan man minst sagt säga blev galen. Jag varken törs eller vill gå in på några detaljer men lördagen spårade ur för de flesta av oss, haha. Men vi skrattar åt det nu och börjar ladda inför nästa helg som troligtvis kommer innhålla en resa till Byron bay! Det gillar vi!

Måndag idag och vi är tillbaka till verkligheten. Började skoldagen med 3 timmar workplace health and safety, så otroligt boring. Men vi underhöll oss med att räkna hur många gånger våran lärare sa 'okay', tror vi kom upp i cirka 240st om jag inte minns fel! Efter det hade vi typography vilket är riktigt kul just nu, för de är det ämne vi får sitta vid datorn och leka! Men nu är det dags att skriva uppsats som ska vara inlämnad imorgon och börja göra lite research inför våran assessment i Design concepts and principles, jätte kul (?).

Några bilder från helgen hittar ni på Emmys blogg!

xoxo

hej

1 Kommentarer

mamma

Allt är bra med alla hoppas jag!? Som mamma blir jag ju lite orolig när ni skriver så där!!!!

Här är allt bara bra men saknar vår MALIN!!!!

Ha det så bra, ta hand om varandra och ha kul.

Många kramar och pussar <3 <3 <3 <3

2010-03-29 / 20:03:59 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback