Underbara Aussie

2010-03-12 - 08:24:57
Igår blev det ingen Mats och chill, utan det blev kortspel och vin hos grabbarna. Vi firade att det va helg! En väldigt rolig kväll, men som vanligt slutade den på tok för sent, men vi gillar det. Imorse såg vädret ut att bli kanon, jag och Emmy flög (iaf nästan) upp ur sängarna och ville till poolen. Men det mulnade på och vi tog en sväng till Garden city för att shoppa lite istället, för visst får man shoppa när det är dåligt väder? Det tycker vi iaf! Och när vi kände oss klara med shoppingturen hade vädret blivit bättre och vi begav oss till poolen ett tag. Jag älskar underbara Australien!

Ikväll ska vi åka in till The Valley och till Limes hotell för att ta en drink och umgås med några där. Den här kvällen blir säkert lika lyckad som alla de andra :) Jag och Emmy har förmågan att alltid gå in med inställningen att vi ska ha kul och då blir det kul, det blir vad man gör det till!

<3


xoxo
hej

2 Kommentarer

mamma

Hejsan!

Skönt att solen lyser på er igen tjejer, men ni verkar vara på gott humör vilket som!

Vi saknar dig här hemma ska du veta, idag pratade Nadia med sin Malin i en leksaksmobil! Vi måste höras på skype imorgon! We love you världens bästa Malin. Kramisar <3 <3 <3 <3

2010-03-12 / 18:07:33 /
isa

ååh gumman är så avensjuk på er, ni ser ur att har det sååå underbart!! om jag var rik hade jag kommit ner och hälsat på er!! saknar dej! puss<3<3

2010-03-13 / 22:32:55 / http://isabellskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback