What a beautiful day!

2010-03-19 - 01:26:04
Idag är vi lediga och solen skiner på oss! Vi ska nog ta våra saker och bege oss till south bank. Men vi får se vad vi orkar med, kanske blir en pool-häng-dag också. Men härligt att solen vill umgås med oss igen :) Gårdagen var mysig, var i skolan en timma och lämnade in min childrens book, jag och Emmy åt lunch med Valle, åkte hem, jag kikade på fotboll med Sabrina, kom tillbaka till Genesis, umgicks med alla vid bbqområdet, jag gick sedan vidare till Johan och Jack där vi kollade massa fotboll. En toppen torsdag. Idag blir det också bara lugnt, kanske hyra film, köpa lite snacks och bara vara.

Idag när jag vaknade hade jag hemlängtan, eller jag vill absolut inte hem, älskar mitt liv här nere. Men jag saknar mina syskon, det känns i hjärtat när jag tänker på dom... Därför får ni ett syskon kollage idag.


Take care!

xoxo
hej

2 Kommentarer

Monica (kusin)

Åh vad fint!

Saknad kan ju vara något bra också!

Kram!

2010-03-19 / 06:41:12 / http://moniccaivarsson.bloggspace.se
mamma

Va fina barn jag har! Är så stolt och glad att jag har er! Kanske vi kan skypa imorgon? Längtar efter att få se dig och prata med dig.Skönt att ni har sol och varmt, här har vi aprilväder dvs alla väder på en och samma dag! Många kramar från mamma <3 <3 <3

2010-03-19 / 18:18:44 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback