Great day

2010-05-12 - 23:27:36

Humöret är på topp idag! Dagen börjar med skola 8-1.30 efter det väntar stan med Ymme och middag i botaniska trädgården, MYS! Sedan väntar typ hela klassen, då ska vi på bio Robin Hood. Så jag menar, hur kan man inte bli på bra humör när man tänker på vad dagen har att erbjuda :)

Igår i skolan började bra.
Gjorde klart min assessment med Melissa, ett newsletter på tre sidor. Men sen sa det stopp, hade photo imaging och det stod helt still. Ingen inspiration alls... Så jag satt i typ 4 timmar utan att komma på något, humöret i botten och en aning panik känsla. Men idag är det nya tag, ska banne mig komma på nåt yber bra!

XOXO

hej

2 Kommentarer

Monica (kusin)

Det är bra! Man måste få ha svackor, tror dessutom att man samlar på sig energi när man har dem! Sedan är det bara att ta nya tag! Du verkar fixa det här med skolarbetet bra tycker jag!

Kram!

2010-05-13 / 08:34:28 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
jos

puss&kraaaam!

2010-05-13 / 13:14:25 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback