HOMEWORK!

2010-05-19 - 12:40:27
Ja ni, jag hinner inte uppdatera så mycket idag. Kom hem vid halv 6, har lagat middag, pluggat massor och nu är klockan redan halv 9. Jag är helt slut för jag klev upp 5.30 (!) idag för att börja dagen med en springtur. Vilket var otroligt skönt men det känns i kroppen nu, det kommer bli en tidig kvälll ikväll! Så nu ska jag bara måla lite till och sedan lägga mig och kika på film och troligtvis somna till den!

En sak till bara som jag inte får glömma. Vi fick en extra uppgift av våran lärare Melissa. Om vi hann skulle vi göra en flyer till ett företag och jag hade lite tid över förra veckan på lektionen så jag gjorde det. Och idag kom det företaget till skolan och ville prata med mig om min flyer. Dom tyckte om den jätte mycket och ska kanske använda den både i en tidning, på en hemsida och kanske skicka ut den. Och jag får ha mitt namn och så på den så alla ser att det är jag som gjort den. Jag ska bara byta lite färger och text imorn och sedan skicka final till dom. Så nu håller jag tummarna för att dom kommer använda den!!

Nu säger jag Godnatt!

xoxo
hej

6 Kommentarer

andrea

Wow! vad duktig du är malin, fan va coolt :)

Hoppas du har det bra där borta!

Kram!

2010-05-19 / 13:19:36 / http://misseriksson.blogg.se/
Tilda

Vad kul!! Hoppas att det går hela vägen nu =) Det hade varit kul att se den om den inte är hemlig ;)

2010-05-19 / 14:08:16 / http://tildazinha.blogspot.com
Pappa

Jätte stolt Pappa

Kram

2010-05-19 / 17:45:58 /
mamma

Va roligt gumman!!! Du är världens bästa Malin, så är det bara! Kramar och pussar <3 <3 <3

2010-05-19 / 18:19:10 /
Monica (kusin)

Men SUPERKUL ju!!! Grattis, grattis!

Kramar i massor!

2010-05-19 / 20:28:32 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Emmys mamma

Va kul !!! Vore ju jätthäftigt:-) Grattis Malin!

/Mamma Anna

2010-05-19 / 21:09:54 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback