Lägenheten

2010-05-14 - 08:13:13
Idag var vi och kikade in lägenheten som vi kanske ska flytta till i juli. Och jag säger bara JAJAJAJA! Jag vill flytta dit. Utsikt över hela riverside, våning 30, underbar pool och bbq område, ja den hade nog allt som man bara kan önska sig som student i Brisbane. Så nu är det bara att hålla tummarna för att vi får den!

För övrigt har jag hemlängtan idag, första dagen som jag riktigt känner det. Vet inte vad som hände idag eller jag tror det började redan igår när jag skypade med mina prinsessor, pappa och alla. Såg brorsan i hans kostym och då slog det nog mig på riktigt att jag missar verkligen hans student och det gör ont. Sedan pratade jag med Alva och Nadia och dom bara växer och växer hela tiden. Jag vill ju egentligen inte åka hem eftersom jag trivs så bra här, men jag vill ju inte missa allt hemma heller... SPLITTRAD TJEJ!

Men nu ska jag försöka rycka upp mig, jag ska ta en powernap, städa rummet och sedan ringa lite samtal och hitta på något roligt ikväll, så jag inte gömmer mig under täcket hela kvällen!

xoxo
hej

4 Kommentarer

jos

ALLT finns kvar när du kommer tillbaka till Sverige <3

njut så länge det varar! vilken tur vi har att skype finns, det underlättar ellerhur? stooor puss och kram till dig från mig!

2010-05-14 / 13:25:37 /
mamma

V jobbigt gumman! Men snart känns det nog bättre. Du känner ju ändå att du gjort rätt och trivs så bra och det är ju tur!

Vi saknar dig som f... ska du veta! Vi saknar också Mallorca, här regnar det som bara den och är kallt!!!! Många kramar från oss alla <3<3<3<3

2010-05-14 / 13:29:28 /
Monica (kusin)

Åh vad jag lider med dig! Förstår att du saknar och tycker att du missar mycket, men samtidigt så går det att få se ändå. På bild, genom skype. Men alla finns ju kvar här till du kommer hem, och då kommer det att kännas som du nyss åkte!

Det kommer självklart vara extra jobbigt den dan Marcus tar studenten, men när den är gjord så är det värsta gjort. Det är bara att se framåt igen! Tror att han kommer att sakna dig också den dagen, det kommer vi alla att göra förstås! Men när den är över så kommer det att gå bra igen!Du får ha en egen studentfest för Marcus där nere!

Kram!

2010-05-14 / 18:49:50 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Pappa

Vad kul med lägenheten, vi håller tummarna!

Ja, det är jobbigt att du inte är här hemma, och speciellt att du missar Marcus student. Du får tänka på vad mycket upplevelser du har med dig hem och kan berätta för oss. Vi får filma och ta massor av kort på studenten så du får följa dagen :-) Puss o kram <3<3 hälsa Emmy

2010-05-15 / 10:41:45 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback