Mördarblock

2010-05-31 - 13:44:49
Så var det nya blocket igång. Och här ligger vi inte på latsidan inte. 8-5 måndag-torsdag och 8-1.30 fredag. Idag kickade vi igång med webdesign och graphic design 1. Vi har en ny lärare i graphic design 1 och jag kan lova er att alla blev en aning chockade när han drog igång. Han är stenhård, inget snack, ingen musik, stänga dörrar, full fokus hela tiden och fullt ös från sekund ett. Han verkar dock väldigt bra, han vet vad han snackar om och han har mycket erfarhet men det ska bli kul och intressant att se hur mycket han kommer kräva av oss.

Jag och Emmy provade en ny maträtt idag till middag. Anna Skipper hade de som förslag på sin hemsida, nyttiga plättar. Hon hade dock det som förslag till frukost men vi blev så sugna på dom så vi gjorde några till middag och några till morgondagens frukost. Det blev supergott så det va absolut inte sista gången vi gör dom! Nu har jag precis kommit hem från 5km på löpbandet och ska snart mysa ner mig i sängen med film, äpple, kanel och mandel. Imorgon väntar en ny tuff skoldag, heldag med webdesign och graphic design 1.. Jag längtar redan till helgen, då ni händer det grejer!!

Jag saknar min kära bror, speciellt nu under studenten..



xoxo
hej

2 Kommentarer

Joanna

JAG SAKNAR DIG! Jag har inget internet i nya lägenheten... Skype så fort mitt bredband anlänt, ok? hjärta

2010-06-01 / 05:59:24 / http://bakeoholic.wordpress.com
Tilda

Willam är hård, speciellt i början, men han är grymt bra! Kan jättemycket och har många bra tips, och en del saker hade blivit sååå mycket lättare om vi hade haft honom i Graphic Design I istället för Melissa. Är man bara schysst och visar respekt för honom så är han schysst tillbaka =) Har du bestämt dig för vad du ska illustrera?

2010-06-01 / 10:54:18 / http://tildazinha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0