School

2010-05-18 - 07:25:59
Just nu är det School, school, school som fyller dagarna. Vi börjar 8 varje dag, har lektioner hela dagarna och när jag kommer hem är det plugg som gäller. Igår satt jag och skrev på min rapport i Design and Culture. Det jag hann med igår var att gå och träna, annars skrev jag hela kvällen. Och jag är stolt över mig själv för jag blev klar. Så nu har jag en sak mindre att tänka på. Men det är fortfarande många assessments kvar.. Så nu ska jag, gisssa? PLUGGGGGGGA såklart!

Här har ni min klass i Bratz dolls. En activity som vi gjorde på Photo Imaging lektionen, alla skulle göra sig själv som en Bratz doll och sen gjorde våran lärare ett klassfoto av allas dockor, snygga va? :)



xoxo
hej

1 Kommentarer

Gittan

Hej Malin

Det ser himla toppen i Aussieland. Dessutom vet jag ju att det är ett av världens bästa länder. Dock lite för många otrevliga djur:)

Kan du inte skicka ett mail till mig så jag får din emailadress, så får jag höra hur du har det i landet downunder.

Många kramar Gittan i Dalarna

2010-05-19 / 06:37:36 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback