Vad är en bal på slottet?

2010-05-21 - 08:33:10
Idag är det fredag och vi är lediga, njuter av detta eftersom jag vet att vi inte kommer vara ledig fredagar nästa block. Denna fredag har varit väldigt lugn hittills, jag har tränat, kikat lite film, myst med brudarna. Men nu slåt kl snart 5 och då blir det ändring på det. Då är det grillning och vin som gäller, jag tror vi blir ett helt gäng som äter tillsammans, super kul. Sedan drar vi in till Fridays och dansar!

Idag har brorsan sin första bal. Och nu förstår inte hur mycket jag skulle vilja vara där. Det känns så tungt att inte få vara med och uppleva hans student. Det är sjukt vad tiden går fort också, jag tog ju nyss studenten och gick på bal?



xoxo
hej

3 Kommentarer

Monica (kusin)

Kramar om!

2010-05-21 / 09:42:25 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Tilda

Vackra Malin!

2010-05-22 / 08:55:33 / http://tildazinha.blogspot.com
jos

fina du! <3

2010-05-23 / 08:04:24 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback