10 månader

2010-11-25 - 04:06:09
Idag, exakt idag har jag varit hemifrån i 10 månader, helt sjukt!
Jag har precis lämnat in allt som ska lämnas in det här blocket, extremt skönt! Jag tänkte jag skulle visa er vad jag gjorde i ett av ämnena, Graphic Design 3. Vi gjorde ett event, och jag valde WHIRL music festival (tog inspiration fran Storsjöyran). Presentationen gjorde jag igår och det gick toppen, fick jätte bra feedback och jag känner mig jättenöjd.
.
Här är mitt arbete (vi gjorde en sales presenter också, men det är så komplicerad att förklara så jag lägger inte upp den, kanske en annan gång) :
.
Nu har jag helg och som alltid är det jätte skönt med helg då vi har blockslut. För det betyder inget att tänka på, eller iaf ingen skola att tänka på. JIPPI!
.
xoxo
hej

1 Kommentarer

mamma

Va fint Malin du är bara bäst!!! Kramar och kärlek mamma<3<3<3

2010-11-26 / 10:34:34 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback