äventyr nr 2

2010-11-18 - 22:01:39
Ja igår satt jag och Emmy och kollade på hur vi ska göra när skolan tar slut, när detta underbara liv tar slut. Vi kom överens om att vi kommer hem när alla pengar är slut, se så mycket som möjligt innan vi kommer hem till Sverige. Oj, det kändes till och med konsgigt att säga hem och i samma mening säga Sverige. Aja, iaf, så kommer vi troligtvis resa till Nya Zeeland först i cirka 8-9 dagar, sen Bali och i Bali är det oklart hur länge vi kommer stanna och efter Bali blir det om pengarna finns kvar Vietnamn, Kambodja och Laos. Men allt beror på hur det ser ut med budgeten, vem vet, vi kanske spenderar allt i Bali och måste åka direkt hem därifrån. Men det är det som är så spännande, vi har inget datum att passa, vi tar allt som det kommer! Jag vill inte att äventyr nr 1 ska ta slut men det är lite så att man längtar, lite lite lite till äventyr nr 2!

Nog om det, jag körde bil igår!
Inte kört på 10 månader, var tvungen att köra helt själv i bilen, på vänster sida, det var svart ute och regnade. Men det gick galant. Men sjukt konstigt att köra på fel sida vill jag lova. Allt sitter fel, blinkers, växelspak, ja allt. Men imorgon blir det troligtvis mer bilkörning då jag kanske ska vara chaufför till brassarna.

Nu nog ut och träna, sen måste jag till skolan för att jobba på min hemsida, suck...
På min lediga dag, är det första gången jag går till skolan på min lediga fredag? Ja tror banne mig det, men så är det ibland. Och det regnar ute vilket gör det lättare att dra sig dit!

Ikväll ska vi förresten fira mig och Katta eftersom vi fyllt år, middag och lite fest, alltid trevligt :)

Queenstown, NZ


Take care!
xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0