NU

2010-11-30 - 10:27:08
NU är det bokat och klart, den 28 februari lämnar vi Australien. Då bär det av till Nya Zeeland i 10 dagar. Och den 10 mars lämnar vi NZ för att åka till BALI på obestämd tid! Det känn så sjukt overkligt att vi ska få göra denna resa och, det kommer bli pricker över i! Men det känns också overkligt att jag nu har ett datum då jag kommer lämna mitt älskade Australien..

Idag kom Katarina in med ett litet paket till mig.
Jag blev helt paff, inte väntade jag ett sånt paket. Jag slet upp det på mindre än 2 sekunder och såg att det var från Tina. Två jätte fina kort, ett brev, lite godis och ett JÄTTE fint armband som passade perfekt. Tina, du gjorde min dag och min vecka för den delen också, TUSEN TACK!

Idag har jag känt mig lite bättre, inte lika kall och ont i halsen.
Så idag har jag tränat lite, pluggat och såklart bokat resan. Jag har även tittat på när Katta bakade pepparkakor. Det luktar så underbart gott i hela lägenheten. Och för att föröska få lite mer julstämning ska vi kolla på Sunes jul första avsnittet imorgon bitti vi fyra brudar tillsammans, första decemeber, helt sjukt!

Idag har jag fick jag såklart akut Tina-längtan!


xoxo
hej

2 Kommentarer

Monica (kusin)

Aha.......så då var det helt plötsligt inte så mycket bevänt med hemlängtan!! (Hihihihi)

Närå, det är ju klart att du ska åka, och det är väl superbra att du har detta framför dig också när det börjar bli dags att lämna, det kommer att hjälpa dig inför detta!

Sköt om dig, kram!

2010-11-30 / 20:18:49 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Tina

Åh, då är du snart på hemfärd!!

Vilken tur att jag kunde lysa upp din vardag:)

Hoppas att skolan och allt går bra! Puss!

2010-12-01 / 09:33:49 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback