sydney

2010-11-23 - 05:08:11
Ja här kommer äntligen ett inlägg om Sydney. Sydney var helt underbart. Vi hade tur med allt, speciellt vädret. När vi var inomhus regnade det och när det var dags att vara ute så sken oftast solen på oss. Vi hann med mycket under våra 3 dagar. Operahuset, shopping, marknader, Chinese Garden, Darling harbour, goda luncher, mysiga middagar, en ute kväll på coolaste klubben jag någonsin varit på The Ivy, m.m. Vi bodde jätte bra på ett toppen hostel som heter WakeUp som låg mitt i staden med gång avstånd till allt. Det märktes att Sydney ligger längre söderut än Brisbane, det var mycket kallare och vi frös en del, men vi var glada för det! Jag tyckte om Sydney, men vad ska jag säga, jag bor ju i bästa staden i världen så det är svårt att slå det!

Nu tror jag bilderna får tala för sig själva. Se och njut!



xoxo
hej

1 Kommentarer

Monica (kusin)

Åh vilka härliga kort! Vilket minne du kommer att ha av den här tiden, det här året!

Kram!

2010-11-23 / 13:40:56 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback