Limes

2010-10-03 - 08:55:09
I fredags var jag Emmy och Sanna på Limes och tog ett glas vin. Det var Sannas sista kväll i Brisbane innan hon ska iväg för att bli cowgirll! Mys kväll som avslutades med 30min dans på The Met med Sabrina och hela det nya svenska gänget! Blev dock tidig hemgång för jag skulle upp tidigt dagen efter.

I lördags åkte jag med brassarna till Surfers Paradise
för dom hade fotbolls cup där. Det regnade heeela dagen lång så det var inte dom bästa planerna och det var inte roligaste turneringen jag tittat på men det var ändå riktigt kul :) Dom vann sin grupp men åkte ut nån match senare..

Här två bilder från kvällen på Limes.



xoxo
hej

1 Kommentarer

jannice

Vad långt och ljust hår du har fått! Du är så fin! Saknar dig!!

2010-10-03 / 16:35:05 / http://coloursofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0