Och varför skriver du H på dina grisar?

2010-10-28 - 15:13:32
Idag i skolan gick det mycket bra. Fick mycket gjort och det känns som att jag börjar komma in på rätt spår. Det är jätte skönt att bara ha två ämnen. Inte för att vi har mindre att göra, vi har nästa mer att göra. Men nu kan jag fokusera bättre på dom två ämnen vi har!

Efter skolan städade jag köket och vardagsrummet, vi kör varannan vecka och idag var det min och Emmys tur. Efter det drog jag och Katta iväg till South bank för att gå på bio. Idag blev det The Social Network, filmen om Facebook. Mycket intressant och bra! På bion så visade dom en trailer till en film som kommer ut den 13 januari, vi blev en aning ledsna, 13 januari, då har vi bara en månad kvar här. Och om dom gör reklam för en film i januari måste det betyda att det börjar närma sig, jag hänger inte med! HJÄLP!

Vi går snart in i november månad, det känns verkligen INTE så. Jag fyller år snart och det är 30 grader ute, det går liksom inte ihop. Hur blir det då i december, lucia, julkalender? Jag vågar inte ens tänka på det. Men vi ska iaf ha julkalender varje morgon, Sunes jul såklart.



xoxo
hej

2 Kommentarer

isa

haha! underbart <3

2010-10-28 / 22:16:08 / http://isabellskog.blogg.se/
Johanna Löfgren

Det är lite konstigt det här med jul, julstämning, julskyltning i sommarklimat. Det går verkligen inte ihop. Jag ska också skaffa en kalender, det känns bra med något traditionellt iaf :) Hoppas du har det bra!

2010-10-29 / 15:04:05 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback