PLUGG PLUGG, TRÄNA TRÄNA

2010-10-27 - 12:51:24
Så ja, plugg plugga, träna träna är ungefär vad jag hinner med just nu. Skola 8-5 idag, ett lätt träningspass på löpbandet och nu plugga, sen sova. Tycker inte riktigt om 8-5 dagar, gillar att hinna med lite mer, speciellt när vi har så mycket att göra. Ni som känner mig vet att jag gillar att ligga steget före, så jag ger järnet nu så kommer jag kanske kunna slappna av lite mer sen när Emmys mamma är här. Nu har vi sjukt svåra ämnen, så även om jag kämpar nu vet jag inte om jag kommer kunna slappna av, men jag hoppas!

Annars så händer inte så mycket, vi var och fixade lite halloween saker idag. Jag ska vara pirat som är halvt skelett, ni vet som i pirates! Ska bli kul att ha lite maskerad och festa lite i helgen. Var en månad sedan sist jag festade så det är på tiden tycker jag, haha. Hmm, vad mer har jag på hjärtat, JO jag fick 5a i det sista ämnet också, Street Shoes mockup hemsidan som jag visade er förut :) Jätte glad över det!

Nu ska jag plugga lite, sen kanske det blir lite Harry Potter, måste ju värma upp med alla filmerna innan nästa film släpps på bio!

<3


xoxo
hej

1 Kommentarer

mamma

Bra jobbat i skolan Malin. Du har gjort det så himla bra fast du saknade inspiration!!! Vi är grymt imponerade.

Hoppas du får en bra helg på alla sätt. Det är du värd. All kärlek till dig från oss alla. <3<3<3

2010-10-28 / 12:24:29 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback