sämsta dagen

2010-10-06 - 05:53:00
Jag ska vara kortfattad, idag har varit sämsta dagen sedan jag kom till Australien, tror jag iaf. Jag försov mig för första gången, jag stressade för att inte bli sen, vi har lång dag, allt gick fel på första lektionen, jag har noll inspiration och jag kom ungefär ingenstans. Vid 11 började nästa lektion. Försökte släppa min dåliga morgon och ladda om. Då fick reda på att vi har kanske den största assessment någonsin, 44 (!!!) sidor Graphic Design magazine att designa och dessutom skriva ett inlägg och ta lite bilder. Just nu vill jag gå hem, lägga mig i min säng, dra täcket över huvudet och börja om från då mitt alarm (som jag tydligen inte hörde) ringde. Nej jag ska inte ge upp, tänker sitta i nån timma till och kämpa, sen går jag hem. Men jag vet ju vad jag gör i helgen iaf, PLUGGGGGGAR!
.
xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0