street shoes

2010-10-14 - 02:32:08
Torsdag och klockan ar 10.10 har i Brissy. Vi har Design for screen och jag vill bara ga hem. Jag borjar faktiskt bli klar, vilket ar ett under. Men men, vi har skolan till 5 idag. Tror dock jag ska unna mig sjalv att ga hem tidigare, vid lunch. For jag ligger helt okej bra till med min tidning. Och eftersom jag blev klar med min Flash hemsida och nu snart med min mockup for en hemsida sa kan jag jobba med tidning hela nasta vecka. Till lunch blir det sushi. Tror jag glomt beratta hur sushi "funkar" har, har ater man sushi som man ater mackor eller hamburgare. Man koper take away och ater det inte alls som hemma. Men jag alskar att det ar sa har, hoppas det blir sa i Sverige snart! Jag vet att jag inte gillade sushi forut, men nu alskar jag det :)
.
Nasta vecka ar det block slut. Allt ska vara inlamnat men jag tror inte det kommer bli nagot problem. Men det som kanns som ett problem ar att det bara ar 3 block kvar efter detta. Nar hande det? Jag hanger inte med, tiden bara flyger ivag! Men jag har sjukt mycket att se fram emot och sjukt mycket ska hinnas med, jag gillar't!!
.
Ikvall ska vi pa bio, Resident Evil 4, i 3D, vem har lurat mig att jag kommer klara det? BRA fraga. Hoppas jag inte dor av skrack, haha. Nej da, det ska bli kul!
.
Har har ni lite smakprov pa min hemsida mockup for Street Shoes.


.
Nu maste jag fortsatta med min Imagine (tidningen heter sa) Magazine!
.
xoxo
hej

2 Kommentarer

jannice

Du är så duktig! :)

Saknar dig och tycker inte att det gör nåt att du kommer hem snart.. :) puss

2010-10-14 / 09:14:32 / http://coloursofme.blogg.se/
Johanna

bra malin, då kan vi käka massa sushi när vi träffas ;) super snygg tidning malin, du är grym!

2010-10-14 / 20:55:46 / http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0