wet 'n' wild

2010-10-22 - 09:26:51

Var uppe med tuppen idag för att åka till stranden. På väg till stranden var det mulet så vips som det var så bestämde vi oss för att åka till Wet 'n' Wild Waterpark som ligger på vägen till Surfers. Där har vi spenderat hela dagen. Molnen försvann lika fort som dom kom och solen har skinit på oss hela dagen. Jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna ett sånt här liv. Jag älskar mit liv just nu. Vi köpte VIP pass till så nu har vi fri tillgång till Wet 'n' Wild, Dream World (nöjespark) och Seaworld (zoo) fram tills juni nästa år!

Mina bullar blev så sjukt uppskattade igår så ikväll ska jag lära brassarna hur man bakar äkta svenska kanelbullar. Ska bli riktigt kul och intressant, haha. Annars flyter allt på som vanligt, vi har ingen skola att tänka på i helgen eftersom det var blockslut i torsdags, så vi njuter av våran soliga helg!

Imorgon blir det definitivt stranden. Då drar vi till Surfers Paradise och på weather forecast visar dom att det ska bli kanon väder imorgon, jag hoppas att dom har rätt för en gångs skull!





xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0