AWESOME WEEKEND

2010-09-13 - 13:01:28

I fredags började vi med att fira in helgen med lite party. Preparty hemma hos oss, mys på balkongen, prat och skratt tills vi gick vidare till grabbarna, hämtade upp dom och fortsatte till The Valley där vi provade ett nytt ställe, The Bank. Vi dansade loss och vid 2 tiden drog jag mig hemmåt eftersom på lördag morgon väntade en trip till Noosa.


Så vid 8.30 kom skjutsen mot Sunshine coast, Noosa. Väl framme tog vi vårat pick och pack och drog till stranden direkt. Inte ett moln så långt ögat kunde nå, varmt i vattnet och efter några minuter såg vi delfiner i vattnet. Vilda delfiner simmar förbi inte alls långt ifrån där vi badade, jag kunde knappt tro att det var sant, jag har hittat mitt paradis! Vi var på stranden tills solen gick ner, spelade fotboll, gick promenader och njöt. På kvällen åt vi middag och sen blev det tidigt i säng för vi skulle upp tidigt på söndagen.


På söndagen gick vi upp vid 7, åt frukost och åkte in till main beach. Där tog vi en promenad till national parken. Där såg vi helt underbara platser, den ena finare än den andra, vilda koalor och jag njöt av varje sekund. Efter det var vi på stranden hela dagen. Jag har hittat min favorit plats i Australien, iaf hittills.. Önskar så att jag kunde förklara för er alla hur det är. Men det går inte att beskriva med ord. Australien, Noosa måste upplevas!!

 

Lite bilder så ni iaf kan få se lite av paradiset!

 

xoxo

hej

2 Kommentarer

Johanna

ser helt underbart ut malin! <3

2010-09-13 / 14:32:03 / http://johannaskog.blogg.se/
charlotte

ååh det är så kul att läsa din blogg :) Åker själv till australien om en månad!

2010-09-13 / 16:16:52 / http://charlottehamacek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0