Last Weekend

2010-09-21 - 10:40:57
Helgen i Byron Bay var toppen. Futsal hela lördagen, vilket blev liiite långtråkigt men det var roligt också! Efter alla futsal träningar och matcher åt vi middag i mysiga Byron och sedan blev det tidigt i säng eftersom vi skulle hinna med mycket på söndagen. På söndagen vaknade vi av att det regnade, suck. Men vi hängde inte läpp för det utan tog oss till den östligaste punkten i Australien, fyren, lighthouse som ligger några minuter utanför Byron. Där var det uppehåll från regnet ett tag så jag kunde ta lite bilder på den otroliga utsikten och efter bara några minuter såg vi VALAR. Först var dom ganska långt bort men sen såg vi dom lite närmare, fick dock ingen bild men jag lovar, det va helt obeskrivligt!! Efter den upplevelsen var regnet tillbaka och vi bestämnde oss för att åka till ett Oulet i Surfers paradise. Där fanns det massvis med saker, jag köpte två Ralph Lauren skjortor men skulle kunna köpa så mycket mer så det kommer med all sannolikhet bli en resa till dit.

Nu är ett nytt block igång, mer lektionstid, mer att göra men jag tror jag kommer gilla det här blocket. Har bara haft ett ämne än, Wesite Design 2, där jobbar vi i Flash och jag gillar det verkligen. Det är svårt och krångligt men jag gillar utmaningen!

Träningen går riktigt bra,
har börjat både måndag och idag med att gå på löpbandet i 10 min och springa i 50 min. Riktigt skön start. Jag har även kört styrka med min personliga tränare efter skolan. Jag börjar bli stark, haha! Och nu är det dags att ta hissen ner till gymmet igen!

BILDER FRÅN HELGEN



xoxo
hej

1 Kommentarer

Anonym

Hej gumman!

Vilket härligt kort på dej,men hur gör dom armhävningar därnere egentligen?

Saknar dej

Pussar o kramar

Pappa o Åsa

2010-09-21 / 18:39:25 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback