byron bay

2010-09-17 - 16:07:56
Idag har jag haft en mys dag med Ymme. Vi drog in till stan, gick runt lite där och bara tog det lugnt och njöt av våran lediga dag. Efter det tog jag mig ner till vårat gym, körde lite styrka, mycket härligt. Sen har jag bara tagit dagen som den kommer, chillat lite.

Nu ska jag ta och krypa ner och sova för imorgon bär det av till Byron Bay. Hela dagen imorgon kommer bestå av futsal. Ska bli riktigt kul att få se lite som iaf liknar fotboll, haha :) Sen på söndag ska vi på stranden, om vädergudarna är med oss!

BYRON BAY



xoxo

ps. Mamma Mia var GRYMT, helt obeskrivligt BRA! Bilder från den kvällen kommer efter helgen. Hoppas ni klarar av att vänta.. ds.
hej

1 Kommentarer

Johanna

Malin har du lärt dig att surfa? ;)

2010-09-18 / 16:40:28 / http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0