IGEN

2010-09-30 - 12:35:56
Ja så skriver jag som jag gör varje torsdag. Helg IGEN. Underbara helg. Vi har haft en väldigt busy vecka men två assessment inlämningar och massssssa saker att göra. Det har gått bra men jag har tappat lite. Jag är lite skolless, jag känner att jag inte vill sitta inne hela dagarna. Jag vill se Australien nu inte i februari. Det är ju trots allt bara 5 månader kvar på mitt underbara liv här nere. Men jag ska försöka hitta plugg glädjen igen :) Nästa block ser lite bättre ut än detta så det är bara att hålla ut tills nästa block börjar, vilket är om tre veckor.

Nej nu ska jag inte klaga, vi lever livet här nere som ni vet.
Sommaren börjar komma, det var dock kallt idag men den är på väg iaf. Nästa vecka åker vi till Fraser Island och jag är så sjukt peppad på det, kommer bli toppen. Googla fraser så förstår ni varför :) När jag tänker på Fraser får det mig att tänka på när vi var på en annan ö, Stradbroke Island, så därför får ni lite bilder därifrån!!



Ha en bra helg, kanske uppdaterar lite mer senare i helgen.

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0