lite vardags snack

2010-09-29 - 23:50:56
Jag har glömt berätta lite vardags saker. Vi har fått betyg i våra två ämnen vi hade förra blocket. Jag fick 5or i ena ämnet och 3or i det andra. Så PD och PM, och jag är super nöjd med betygen men dock inte helt nöjd med mina saker som jag gjorde, men som sagt, man kan inte ligga på topp hela tiden.
Vi kör fullt ös medvetslös på skolan, långa dagar, assessment due redan men jag börjar komma in i det. Träningen går också jättebra, har gått upp innan skolan alla dagar hittills denna vecka för att springa en 50-60 min och sedan kör jag styrka med min personliga tränare efter skolan. Så snart är jag tusan yberstark, haha!

Nu ska vi iväg på skolan, jo en sak till också. Sommaren börjar komma, det börjar bli riktigt varmt när vi går till skolan!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0