Studentliv?

2010-09-15 - 08:24:48
Ibland kan man ju undra, lever vi studentliv eller lyxliv? Idag har vi bara prov i skolan. Var klar efter cirka 30minuter, då gick jag och Skalet på stan. Köpte lite smått och gott till mina prinsessor som fyller år om några veckor. Efter det, vid cirka 11 gick vi ner till poolen och stekte lite. Underbart väder, nog den varmaste dagen på riktigt länge. Jag älskar våran pool, våran lägenhet och vårat läge. Jag njuter av varje sekund!

Nu ska jag snart gå ner och träna med min personliga tränare,
blir nog lite intervaller och styrka idag. Sen får vi se vad kvällen erbjuder, troligtvis inte så mycket eftersom vi har skola imorgon, ett prov sen är det helg och BLOCKSLUT. Och på kvällen Mamma Mia, jag längtar!!!



xoxo
hej

1 Kommentarer

gittan

Hej på dig tjejen.

Det ser härligt ut i Solen.. det börjar ju bli lite sämre väder här dock...medans du går mot varmare dagar.

Hoppas du har världens bästa tid och ta till vara på varje minut.'

Hoppas Markus kommer och fiskar med dig:)

Många kramar till dig vännen

//Gittan

2010-09-15 / 18:43:32 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback