VÄRMEN ÄR TILLBAKA

2010-09-14 - 10:31:49
Redan tisdag, två assessments inlämnade, två prov kvar sedan är det helg. Känns mycket bra, har så himla mycket att se fram emot den närmaste tiden också så jag kan knappt vänta! Torsdag blir det Mamma Mia musikal med brudarna, fredag drar jag till Byron bay över helgen. Ska kika när mina Braslien vännen ska spela fotboll och när dom ska jobba (coacha ett lag) ska jag glassa på stranden med Sara. Ska bli grymt kul!

Idag var jag i skolan till 11, kom hem, skulle vila i 45 minuter, vaknade efter över 2 timmar. Så kan det gå när man är ruskigt trött efter en tuff helg, haha. Men nu har jag kört ett monster pass i gymmet (monster pass nummer två denna vecka), 45 minuter på löpbandet, sedan 90 minuter styrka, så otroligt skönt att jag har kommit igång med träningen!! Nu ska jag och Emmy gå ut och gå, det är så sjukt skönt ute, utlandskänslan är tillbaka för det börjar bli så varmt igen! Och ikväll ska vi färga mitt hår, måla naglarna, göra fruktsallad och kolla på Playa del sol!

BRORSAN KOM HIT SÅ FISKAR VI



xoxo
hej

2 Kommentarer

Charlotte

Vi ska lea backpakcer liv. Resa runt, jobba lite och allmänt leva livet typ :)

2010-09-14 / 12:58:17 / http://charlottehamacek.blogg.se/
Charlotte

Ja det ska absolut göra :) Hur länge stannar du? Har du rest runt mycket eller mest varit i Brisbane? Där verkar så jäkla fint förövrigt :D

2010-09-14 / 21:16:35 / http://charlottehamacek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0