FULLT FART MEDVETLÖS

2011-04-13 - 23:03:31
Fullt fast medvetlös som Niklas brukar säga. Det passar väldigt bra in just nu. Tänkte berätta hur mycket jag har hunnit med de senaste tre dagarna.

Måndag,
fika och stan med Isabell, en snabbfika förbi hos Tina och Anna, ett snabbt hej till Frida och Rolle, middag i Östbyn.

Tisdag, några timmar till att packa upp det sista, mys och prat med bästaste Johanna E och min första fotbollsträning. Träningen som för övrigt var sjukt jobbig men sjukt KUL. Längtar redan tills imorgon!

Onsdag, klipp och färg hos Lina, fika på stan med Tina och Johanna B, hämta på dagis med Robin, påhälsning hos Kent och Åsa på tolvmansvägen och Singsjön.

Och ja en sak till har hänt, jag har anmält mig till st olavsloppet och en viktig sak som händer imorgon, min skatt, Joanna The Land anländer till Östersund! :)



xoxo
hej

1 Kommentarer

Anonym

hejsan, jag undrar bara vilken kamera du använder? :)

2011-04-15 / 14:47:18 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback