14 MÅNADER

2011-02-25 - 07:27:48
Kan vara mitt sista inlägg på ett tag. Jag kommer inte blogga mycket nu på resan, kanske kommer nåt inlägg om tid, internet och ork finns. Men kommer bara släppa alla måsten och bara vara och göra det jag känner för. Jag ska njuta till fullo av slutet på mitt äventyr, sista delen i ett långt, underbart äventyr. Jag kan inte skriva det nog, jag har inte fattat att det redan har gått 14 månader, exakt idag faktiskt. 14 månader sedan jag rörde svensk mark och på måndag lämnar jag Australien.

Idag ska jag på Wet'n'Wild för att leka av mig lite och få bort lite jobbiga tankar. Hejdå tankar. Lördag och söndag kommer spenderas i Coolangatta. Stranden, havet och mys. Perfekt avslutning. Och på måndag kl 6.00 står vi på flygplatsen på väg till NZ.

Känns toppen att jag får avsluta min Australien resa i favvo stället Coolangatta.


Våra planer för resan.
Vi landar i Queenstown, kommer spendera några dagar där. Sedan får vi se vad vi känner för, vi har ju en campervan som vi kommer köra runt i och sova i, men vi vet redan nu några platser vi vill se. Den 9 mars kommer vi lämna bilen i Christchurch. Nej tänker väl alla nu, men det kommer gå bra, vi ska bara lämna bilen och sen åka därifrån, ut till flygplatsen. 6.40 den 10 mars flyter planet som ska ta oss till Indonesien, Bali. Där ska vi ta dagarna som dom kommer och njuta av att koppla av utan stress, skola och måsten. Bara göra exakt som vi känner. Så nu vet ni vart ni har mig under mars och en del av april månad.

Ta hand om er hemma och var inte allt för orolig för mig. Innan ni hinner inse det står jag hemma igen och knackar på eran dörr och vill ha fika. Snart syns vi!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0