<3 BRISBANE

2011-02-23 - 11:35:56
Nedräkning. 1 dag kvar i Brisbane, 3 dagar kvar i Coolangatta, sen är det hejdå Australien. Kan inte förklara hur mycket jag tycker om Brisbane, en stad jag lätt skulle kunna bi i resten av mitt liv. Synd bara att det inte ligger i Sverige, kan man flytta en hel stad? I så fall önskar jag mig det. Snälla Jultomten, det är överst på min önskelista.

Idag har jag haft en mysdag med Ymme. Åkte in till henne och hjälpte henne lite med packningen, åt lunch, gick en härlig promenad och gjorde oss iordning. För ikväll har vi varit på middag med Tomas, Maja och Tuva. Och såklart blev det Freestyle efterrätt. Så nu är jag väldigt mätt och belåten.

Just det glömde berätta att jag var på bodypump igår. Hade totalt glömt bort hur effektivt och roligt det är. Det känns i kroppen idag vill jag lova och imorgon får jag se om jag kan ta mig ur sängen och gå på ett till pass. När jag kommer hem önskar jag mig ett gymkort så jag kan gå på bodypump och andra pass. Oj tomten, det va visst två önskningar i ett inlägg, hoppas du hann notera båda önskningarna.

A little bit of Queensland (efterrätten jag tog).



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0