FRAMME I NZ

2011-02-28 - 07:20:24
Så var vi framme i NZ. Känns helt overkligt och när vi flög in över Queenstown var vi alla helt tagna, SÅ VACKERT. Så det var kärlek vid första ögonblicket. Vi har bokat in oss på ett hostel för natten och imorgon ska vi hämta vårat hem för de närmaste 8 dagarna, en campervan från Wicked Campers. Vi har planerat de första dagarna som kommer spenderas här i Queenstown med Skydiving för Charlotte och Niklas och massa Hiking för mig och Emmy. Ska bli riktigt kul att få ge oss ut på äventyr! Vi fick lite internet där vi bor nu så därför tänkte jag passa på att berätta att resan gick bra, efter många tusen tårar kom vi iväg. Men sen som jag skrev kommer vi bo i en van, så det blir inte så mycket inlägg framöver. Men nu vet ni att allt är bra och att jag redan är helt kär i NZ!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0