SLUT

2011-02-10 - 07:34:22
Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med er.. Underbar skola, underbara lärare, underbara klasskamrater. Nu är det över... Sista dagen i skolan avklarad. Allt inlämnat, alla presenatationer gjorda. Nu väntar bara semester och graduation på torsdag sen är jag klar i Australien. Det har inte landat än, jag har inte förstått att jag aldrig mer kommer sätta min fot på Martin College och ha lektion. Jag ska såklart dit på våran exhibition och graduation nästa vecka men inga mer lektioner. Jag har klarat ett år grafisk design utbildning.
Fy vad jag är bra!





xoxo
hej

4 Kommentarer

Monica Olovsson

Ett jättestort grattis!

2011-02-10 / 08:01:59 /
jannice

Du är jättebra, men trodde ju inget annat än att du skulle klara det heller! :) Grattis gumman! Nu längtar jag hem dig..

2011-02-10 / 08:27:12 / http://coloursofme.blogg.se/
Pappa och Åsa

Superbra jobbat, du är bäst <3<3

2011-02-10 / 08:50:04 /
mamma

"Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar våran MALIN idag! Med blommor och med blad vi firar denna dag! Hurra, hurra för våran MALIN idag!"

Kramar från oss alla, vi älskar dig! <3<3<3

2011-02-10 / 10:30:23 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback