tre

2011-02-07 - 07:54:30
Måndag avklarad. Åkte in till skolan, pluggade, presentation, pluggade, hem. Så nu sitter jag här. Har hunnit med det mesta jag behöver idag i skolan och ska bara ta hand om mig själv ikväll. Ska laga Chili och sen titta på ännu ett avsnitt av 90210. Ska även hinna ut och springa, intervaller står på schemat idag, måste ju komma in i fotbollstempo nu när det börjar närma sig hemgång, om jag ska ha någon chans att komma tillbaka till fotbollen iår. Så nu har jag minst ett intervall pass i veckan, räcker inte med att bara springa, känner att jag måste få in lite intervaller också. Dock trött ben efter gårdagens gympass men det ska jag springa bort!

Vad mer händer här down under just nu, inte mycket, tre dagar kvar i skolan.
Två presentationer och en inlämning kvar men allt känns som att det är under kontroll. Det kommer bli så sjukt att bara sluta skolan sen, 50 veckor bara borta. Har gått för fort. Men jag har klarat det. Ett år i Australien (snart).

Idag hade jag presentation för med min lärare, skulle presentera min portfolio så tänkte dagen till ära visa hur min framsida ser ut (efter lite ändringar från förra)...




xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0