HUR SKA JAG LYCKAS?

2011-02-22 - 02:26:50
Skulle kliva upp vid 7 idag för att få hela dagen, behöver varje sekund, men sängen var alldeles för skön och ögonlocken alldeles för tunga. Men vid 9 klev jag upp, åt en banan och drog ut på en springtur. Det var mulet när jag började springa men efter några minuter blev det klarblå himmel, typiskt. Men men, 45 minter senare har det aldrig varit så skönt med en iskall dusch.

Nu har jag gjort ett till försök till att försöka packa
och jag kommer hela tiden fram till samma sak, det är omöjligt. Jag har slängt massor redan och mer vill jag inte slänga men ändå får jag knappt plats med hälften av de jag vill. Aja, just nu kommer jag på tusen andra saker jag måste göra istället för att ta tag i packningen, som att skriva ett blogginlägg, haha. Nej jag måste ta tag i det här. Imorgon måste jag vara klar.

Och får inte glömma att idag är min mormors födelsedag, GRATTIS MORMOR!



xoxo
hej

1 Kommentarer

mika

nämen vad jag ser ut på bilden !!!! sur jag ser ut :)

kram

2011-02-22 / 21:33:40 / http://milkooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0