HJÄLP

2011-01-24 - 07:43:01
Kom hem, va på toppen humör, ska träna men är kissnödig så måste besöka toaletten. Är redo för att sätta mig när jag ser något röra sig i toan, ser att det är en stor ödla!!! Jag får panik, skriker och gråter. Lugnar ner mig och tänker att jag måste ha inbillat mig, smyger in igen och ser ödlan, det är ingen mini ödla, den är lätt 10cm! Jag stänger locket med hjälp av en galje och springer tillbaka ut i sovrummet och hoppas upp i sängen. Nu känner jag inte för nåt, jag vill inte kliva av sängen pga rädlsan över att det kommer finnas äckliga djur vart än jag rör mig. Tacka vet jag Sverige, inga spindlar stora som knytnävar i rummet, inga 2 meters ormar utanför huset och inga ödlor i toaletten. Idag saknar jag Sverige lite extra!



xoxo
hej

1 Kommentarer

Monica (kusin)

Hahaha, jag förstår det! Alltid bra att få upp ögonen för för och nackdelar! Men 10 cm. Är det en stor ödla?

Kram!

2011-01-24 / 22:03:06 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0