jag <3 coolangatta

2011-01-31 - 11:47:25
För någon helg sedan berättade jag att vi åkte till Coolangatta igen. Detta var andra gången jag var där och jag är helt kär och galen i stället. Det är mitt absoluta favorit ställe på hela Gold Coast, utan tvekan. Jag älskar stranden, havet, mysig lite stad, mysiga restauranger, marknad och så vackret när man kan se Surfers Paradise. Det är helt omöjligt att visa hur vackert och underbart det är. Men jag gör ett försök med att försöka ta er dit, tänkte säga, blunda och hitta känslan men det kan ju bli lite svårt när det är bilderna jag vill visa er och förmedla känslan via dom, haha. Men jag <3 Coolangatta.



xoxo
hej

3 Kommentarer

Monica (kusin)

ÅK NU!!! Det är en cyklon på väg till er!!!

Sköt om er, kram!

2011-02-01 / 10:43:30 /
Monica (kusin)

ÅK NU!!! En stor cyklon är på väg till er!!!!

Sköt om er, kram!

2011-02-01 / 11:18:43 /
jos

så vackra bilder och texter du lägger upp! har hänt massor på bloggen när man inte kollat in den på några dagar! kom ihåg att allt står kvar här hemma :) ses snart! puss!

2011-02-04 / 23:30:57 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback