segla

2011-01-30 - 12:07:39
Idag har vi varit ute på havet hela långa dagen. Följde med Emmy och James på James föräldrars segel båt. Och det har varit precis så underbart som det låter. Bara tagit det lugnt, seglat ut till några öar, solat, pratat och myst. Verkligen en jätte häftig upplevelse att segla och se allt, såg t.ex. en sköldpadda!

Imorgon börjar skolan igen,
5 dagars vecka och mycket att göra. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i alla assessments. Imorgon börjar vi med en exam, lätt dock, powerpoint (alla designers mardröm). Sen har vi portfolio ämnet där vi fixar våran portfolio. Så imorgon blir en helt okej dag, hoppas jag.

Mina bilder kommer väl när jag har tid och ork!



xoxo
hej

2 Kommentarer

Monica Olovsson

Va underbart det ser ut!!!

2011-01-30 / 12:52:59 /
Janni Arnqvist

Hej Malin!



Jag hittade hit via en kommentar du lämnat på Tony's blogg :)



Kul att läsa och se vad du gör därborta.

Jag visst inte att vi hade samma intressen förren Anton nämnde det för ett tag sen. Kul!

Ha det så bra den tid som du har kvar därborta.

/Janni

2011-01-30 / 15:36:03 / http://www.janni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback