ÄNTLIGEN KAN MAN MOBILBLOGGA!

2012-09-12 - 19:38:00

Just det, blogga var det. Har ju gått sådär som ni märkt men nu går det äntligen att mobilblogga! Wiihoo!

Så mycket har hänt sen sist. Jag har gått 5 veckor på världens bästa skola, Berghs. Det har varit mycket lärorikt och vi träffar nya spännande föreläsare varje dag. Det blir mer och mer intensivt men det är bara roligt.

Just den här veckan så har jag redan fått helg, så imorgon passar jag på att åka hem till Östersund. Underbart! Pappa har ju varit här en helg och mamma och dom förra helgen men jag kan ju inte få nog av dom så hemfärd är bokat. Plus att det ska bli så himla kul att träffa alla andra där hemma också!

Nu ska jag verkligen försöka blogga mer, nu när det går via mobilen. Så håll i hatten så gör vi ett nytt försök :)

Puss och kram!

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0