BARA ATT INSE

2013-03-14 - 15:35:00
Det är nog tyvärr bara så att inse att jag är inte världens bästa på att ta mig tid till att skriva i bloggen. Jag har försökt men har inte känt att tiden har funnits. Det är så mycket hela tiden som jag skulle vilja berätta om, så nu har jag gjort ett försök till att koppla min instagram till bloggen för att ni som inte har instagram ska kunna se vad jag sysslar med på dagarna. För på instagram, där är jag duktig på att uppdatera :) Så håll ögonen öppna så hoppas jag att det kommer uppdateras MYCKET den kommande tiden.
 
Annars kan jag väl berätta att skolan går jättebra. Min praktikplats på Deisgnkontoret Silver har varit helt underbar och jag åt idag en hejdå lunch med min handledare Maja som jag absolut kommer fortästta ha kontakt med. Silver är verkligen en drömbyrå! Igår fick vi resultatet från ARU (ansvarig reklamutgivare) tentan och jag klarade den!! LYCKA! Men inte har man tid att pusta ut, igår släpptes grupperna till examensprojektet. Kan knappt tro att det är snart, EXAMENSPROJEKTET är nu igång och på torsdag får vi kunden och briefen, så sjukt spännande, läskigt men såklart kul!
 
I helgen var mamma och dom här och hälsade på. Helt underbart. Jag, Emil, Basse, Nathalie, Alva och Nadia var på melodifestivalen i Friends Arena och det var grymt! Vi hann även med en shoppingtur på stan, myskväll framför Gladiatorerna och bakning. Jag längtar redan efter dom men om bara 12 dagar åker vi hem över påsk och stannar hemma i hela 6 dagar. Längtar!
 
 
 
Skriver förhoppningsvis snart igen!
 
Puss och Kram
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0