47

2009-12-08 - 09:55:31


Jag längtar som en tok till den 25 januari, och tiden bara rinner iväg, 47 dagar kvar!
Jag känner att jag ha gjort rätt, jag vill åka men hjälp vad jag kommer sakna alla här hemma.
No offense till er som läser detta men Alva och Nadia kommer nog vara svårast att lämna..
Det händer så mycket med dom hela tiden, dom utvecklas så fort, när jag kommer hem ska dom t.ex. börja skolan, år 2011. Hur sjukt låter inte det? Dom va ju nyss bebisar..
Jag kommer ju såklart sakna Anton, alla kompisar, mamma, pappa och ALLA nära och kära också, men de känns inte på samma sätt. Alva och Nadia trodde ju att Basse (brorsan) hade flyttat ifrån dom bara för att han va borta i någon vecka, vad ska dom då tro om mig?
Men det löser sig, jag kommer ju hem igen efter cirka 13 månader :)

Idag är jag ledig, eller idag har jag inget jobb.. men jag föredrar att säga ledig!
Jag ska pyssla lite, har verkligen kommit igång med armband nu,
sen ska jag ut och springa, och kl två ska jag vara hos tandläkaren i brunflo..
Jag gillar verkligen inte att gå till tandläkaren men jag måste se så allt är ok innan jag drar.
Så ser min dag ut, wish me luck!

xoxo
hej

1 Kommentarer

Monica

Jag förstår dig! Och självklart kommer det att hända så mycket som du skulle vilja vara med om! Men samtidigt så kommer det att hända mycket i ditt liv också!

Men varför inte fixa en webkamera och visa Marie och Marcus hur det fungerar så kan ju småtjejerna och du ses över nätet!!!

(För all del så kan ju mamma också få se dig :-) )



Kram!

2009-12-08 / 14:36:37 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0