Fotbollsträning

2009-12-03 - 22:38:51
Idag jobbade jag full dag på 118100, pengar pengar pengar.
Och efter jobbet åkte jag iväg på fotbollsträning, jag hade glömt hur kul det faktiskt är med fotboll! Så nu hoppas jag att jag kan ta mig iväg på några fler träningar innan jag åker.
Och sen kanske jag kan se om det finns något lag i Brisbane, det vore grymt kul!
Aja, efter träningen åkte jag såklart hem. Där väntade film med Anton, Tony och Janni.
Jennifer's Body, en väldigt konstig film, inte alls speciellt bra heller...
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, den bjuder på lite allt möjligt.
Först ska jag jobba, sen på stan, färga håret hos Lina och på kvällen Julbord, längtar.



Sköt om er

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0