Splittrad

2009-12-16 - 20:46:24
Jag är så splittrad, stressad, lycklig, kär, galen och massa saker.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag är splittrad som sagt.
Jag börjar inse nu, jag lämnar mitt trygga liv här hemma snart, väldigt snart.
Och jag är så lycklig ena sekunden och andra sekund vill jag bara skrika.
Men jag vet att jag vill åka, men kan inte alla nära och kära följa med mig?

Alldeles nyss var det ett halvår kvar tills jag skulle åka,
jag tyckte jag hade god tid på mig att förbereda mig mentalt.
Varför känns det inte som jag är det minsta förberedd nu?

Jag antar att detta är nåt man måste gå igenom när man ska göra ett sånt här äventyr.
Och jag vet att jag inte kommer ångra mig en sekund när jag väl kommit iväg.

Jag och Emmy har iaf fått svar från våran blivande hyresvärd.
Ett glatt besked om att vi kommer få bo med varandra där nere, mycket viktigt.
Tur att Emmy är med mig där nere och att vi är så lika på så många sätt.

Det var allt jag hade på hjärtat idag, en splittrad Malin.

xoxo
hej

9 Kommentarer

maja

Hej malin!

kommer vi ses något innan du åker? :)

kram

2009-12-17 / 13:07:10 /
Malin

Hej Maja!

Ja det hoppas jag att vi gör, på några träningar kanske :) och sen hoppas jag att vi kan ha nån avskedsfest? Kram

2009-12-17 / 19:39:24 / http://malingunillalarsson.blogg.se/
Maja

Ja, det tycker jag :) de va så rolig träning idag och roligare blir det om det kommer fler!

Sen en avskedsfest är ju nästan ett måste? ;)

Kram kram

2009-12-17 / 21:34:43 /
Malin

Jag ska försöka komma på söndag, men jag börjar bli sjuk och då kommer Johanna och Isabell hem. Har ont i halsen så ville inte träna idag och bli sjuk till jul och så. Men JA avskedsfest är ett måste! Det måste vi planera in, kanske helgen den 16? eller den 9?

2009-12-17 / 22:18:35 / http://malingunillalarsson.blogg.se/
Monica

Du har fullständigt normala känslor ju! Du SKA känna så inför en sådan stor förändring i ditt liv! Det kommer att går bra, du kommer visst att ha hemlängtan ibland men det är också precis som det ska vara! Du kommer att fixa detta utan större problem tror jag! Och skulle det bli helt omöjligt så är det väl bara att åka hem? Eller hur? Det går ju att hoppa av allt om det skulle behövas!

Men det tror jag inte att du kommer att behöva!

Kramar!

2009-12-18 / 09:15:19 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Ja, vi får planera in då så många som möjligt kan vara med.

2009-12-18 / 14:47:12 /
maja

åh, nu blev det fel.

ja, vi får som sagt planera in något datum då alla kan :) vi kan ju fråga runt lite och bestämma något datum? Kram

2009-12-18 / 14:49:23 /
Malin

Absolut Maja, det tycker jag låter som en strålande ide! Men vi måste bestämma snart så det blir av :)

2009-12-19 / 08:05:09 / http://malingunillalarsson.blogg.se/
Maja

blir bra de, hör av dig! :)

God jul & Gott nytt år!

om vi inte hörs något innan :)

2009-12-19 / 14:41:51 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback