Sommartider hej hej?

2009-11-05 - 20:51:24
Idag är det snö på marken i Östersund,
det är inte snö som försvinner direkt när det nuddar marken, det ligger kvar!!!
De flesta jublar och är lyckliga över detta, men jag är splittrad (som vanligt).
Vore det inte bättre om sommaren kom på nytt, få ta fram sommarkläderna, spela kubb m.m.
Jo jag tror jag har bestämt mig nu, jag säger det igen, jag trivs bäst i värmen, punkt slut.

Aja, idag har iallafall varit en ganska vanlig dag, har hunnit med mycket, sånt gillar jag.
Jobbade till 12, drog iväg och tränade, Nike kom till mig, jag fixade Carinas hår,
jag och Nike har efter det hunnit laga mat (tacos) och sedan tittat på Twilight, såklart ;)
Nu ska jag mysa framför Gossip girl och njuta av att vara ensam i lägenheten.
Mina grabbar har ju dragit till Vemdalen, som typ alla andra, men jag blir kvar hemma.
Blir billigast så, måste ju tänka på att spara till Thailand och Australien!

Imorgon ska jag jobba men jag behöver inte kliva upp tidigt, yay!
Jag jobbar nämnligen natt hela helgen, en aning jobbigt, men fin fina pengar.

Sköt om er!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0