Vilken stjärna

2009-11-29 - 23:27:10

I'm speechless!
Vilken gud, vilken stjärna, han är oslagbar just nu.
Zlatan Ibrahimovic är min idol, punkt. slut.



Men nog om Zlatan.
Helgen har varit jättemysig. Igår tog Jag, Anton, Josefin och David bilen till stugan.
Lagade god mat, tittade på 'Tomten är far till alla barnen' och spelade kort.
Och idag tog jag och Josefin oss en rejäl promenad på 1,3 mil. Härligt!
Sedan har jag även hunnit med att jobba och följa matchen, El classico.

Nu ska jag krypa i säng för att vara redo för Alva och Nadia som kommer till mig kl 08.30.
Jag ska vara barnvakt och vi ska baka pepparkakor, julmys på södragröngatan!

Sov gott!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0