Dramatisk natt/dag

2009-10-26 - 18:47:02
Ibland är livet så himla orättvist! Alva råkar alltid ut för allt hemskt..
Igår kväll drabbades hon av andningsvårigheter,
hon har ju astma och krupp och igår slog dom till med full kraft.
In på akuten med Alva och Nadia fick komma till mig och Anton.
Nadia fick sova hos oss för att Alva va tvungen att bli inlagd.
I natt kunde hon stundtals inte andas alls men framåt morgonkvisten blev det bättre.
Så idag fick hon komma hem, som tur är, min lilla prinsessa!!

Nadia har varit med mig på jobbet på Ångsta fritids idag,
och hon har varit så duktig men hon har saknat sin tvillningsyster hela tiden.
Det första hon sa imorse var att hon ville att Alva skulle vara där hos henne.
Men nu är dom återförenade :)

xoxo

Mina älskade systrar
hej

2 Kommentarer

Sofia

Åh sötnosar!

Hoppas att hon kryar på sig och blir bättre! :)

2009-10-26 / 19:29:27 / http://sofiarebecca.blogg.se/
Monica

Stackars lilla tjej! Pratar precis med din mamma och hör att det är mycket bättre i alla fall!

Kram!

2009-10-27 / 12:30:58 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0