3 månader

2010-04-25 - 02:40:30
Igår var det fotbollslördag, Johan och Jack spelade och vi var såklart där och hejade på dom. Efter matcherna skulle vi in till stan för att festa lite, men vi fick reda på att eftersom det är anzac day så stängde allt vid midnatt så vi körde en hemma fest istället. Och det blev lika galet som det alltid blir när vi har fester här på Genesis. Kortspel, dans, sång, skratt, deeptalks, allt, haha! Det är något jag kommer sakna när vi flyttar in till stan, vilket vi troligtvis gör i juli!

Idag skiner solen på oss här i "sunshine state". Så jag tror jag och Emmy ska lägga oss vid poolen en sväng. Vad dagen och kvällen mer kommer innehålla har jag ingen aning om men det är det som är så skönt här nere, man behöver inte bestämma vad som ska hända, vi tar allt som det kommer och oftast blir det toppen bra och kul :)

Idag kan jag också berätta att det är 3 månader sedan jag lämnade svensk mark. 3 månader, helt sjukt! Tiden går så otroligt skrämmande fort. Men det är väl ett bevis på att vi har roligt och trivs här nere.



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0