Isolated in my room with heaps of homework.

2010-04-13 - 13:33:22
Idag har jag pluggat, pluggat, pluggat. Sen efter middagen har jag pluggat, pluggat och pluggat. Min dag har verkligen varit jääääätte rolig, eller INTE. Men nu är jag klar med min rapport (tror jag) om 'The use of colour in graphic design' på fem härliga A4 sidor!

Träningen igår gick okej. Dom va jätte duktiga, vilket är jätte roligt. Det som är mindre roligt är att dom är 40 spelare redan, på två lag. Där rök chansen till att få spela matcher, men lite träningar hoppas jag att det blir. Ska träna med dom imorgon också, två timmars träning, får se hur det går med mina otränade fotbollsben..

Nu ska jag, gissa tre gånger, PLUGGA!

xoxo
hej

2 Kommentarer

Monica (kusin)

Men du jag håller ändå tummarna för att du kanske kan få spela. Det är ju bara att visa vad du går för!!! Kram!

2010-04-14 / 21:35:56 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Tina Magnusson

Vad skönt för dig att du hittat ett lag:)

Hoppas bara på att du får spela lite också!

Kramar från lilla mig:)

2010-04-19 / 15:45:13 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback