Surfers paradise

2010-04-26 - 14:10:39
Idag blev det en ganska så oplanerad trip till surfers paradise. Igår kväll bestämde vi att åka till straden med Henrique och hans två kompisar Igor och Diego. Sanna som var på besök hos oss tyckte också det lät kul så vi tog hennes bil, och grabbarna tog sin bil. Och vilken toppen dag det har varit! Inte ett moln på himlen, underbara vågor, sand mellan tårna (och överallt annars också), magiskt helt enkelt. Efter gold coast åkte vi hem, duschade bort salt vattnet och åkte till Igors place. Där lagade grabbsen god mat och vi pratade och hade det trevligt. En otroligt bra måndag!!

Nu ska jag nog kika på ett avsnitt av 90210 eller läsa lite i min bok. Imorgon väntar school, 8am-5pm. Heldag och nya kurser, jag hoppas jag kommer gilla dom mer än kurserna på förra blocket. Så imorgon blir en lång och spännande dag!

I love the beach!


Take care!

xoxo
hej

1 Kommentarer

jannice

det var mysigt att prata med dig idag gumman! Saknar dig! hörs snart igen, puss!

2010-04-26 / 20:19:39 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback