My weekend in pictures

2010-08-22 - 13:49:23
I fredags var det regn och dåligt väder. För mig är det likamed bakdag! Så vi bakade scones till lunch och sedan gjorde jag cupcakes med mina favorit kex, Oreos. Det blev lite vardagslyx som uppskattades av mina kära vänner :) I fredags hade vi även spelkväll, poker, texas hold em, twister och yatzy var spel som spelades, mycket mysig kväll!



Lördag och söndag har spenderats på Guldkusten. Lördag i Surfers Paradise och söndag på en strand cirka 20 min från surfers, Coolangatta. Underbart fint även där och kul att se något nytt. Jag <3 Australien.



xoxo

hej

3 Kommentarer

mamma

Åh vad härligt det ser ut!!!

Vi har varit i Sikås och plockat 10 liter hallon. Ganska mysigt det med!

Många kramar till världens bästa storasyster och dotter <3<3<3

Ps. Tusen tack för kortet. Jåttekul att se huset ni bor i!

2010-08-22 / 18:16:56 /
Jannice

Jättefina bilder, älskar muffinsformarna! :)

Kom hit och baka med mig snart! PUSS

2010-08-22 / 22:10:33 / http://coloursofme.blogg.se/
Emma

Hej, kan du inte lägga upp lite recept dina cupcakes? de ser så otroligt goda ut:D

2010-08-25 / 20:57:22 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback