Underbara måndag?

2010-08-09 - 07:46:53
Konstigt att det alltid är lika jobbigt att kliva upp på måndagar.. Men men upp tog jag mig och ner till gymet tog jag mig också. En lite uppvärmnings tur på löpbandet och sedan fick benen jobba. Nu sitter jag i skolan, har hunnit klart med min cookies design och till och med klippt ut den och klistrat ihop den. Så nu är jag klar, en dag tidigare :) Så morgondagen i skolan kommer nog bestå av att jobba lite på vårat Zoo (om vi inte hinner klart ikväll). Annars ska jag försöka hinna med att göra en extra grej som vi har fått, får se om det finns tid, ork och inspiration.
.
Nu ska jag ta min härliga promenad längs floden hem, sedan först belöna mig med att kika på ett entourgae avsnitt och sedan sätta igång med presentationen till Frösö Zoo!
.
xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0