Ao Nang

2010-02-02 - 10:33:52

Här i Ao Nang leker livet. Solen skiner och Chang ölen smakar precis som den ska.
Igår var en helt underbar dag, den hade allt. Vi började dagen med att åka till Poda Island med grabbarna. Där försökte vi spela lite volley boll men vi märkte ganska fort att vi inte var några proffs på det. Men det var en jätte mysig dag, vi badade, pratade och solade. Efter Poda åkte vi hem för att duscha och göra oss i ordning, det var dags för ormshow (!). Ormshowen var spännande, läskigt med sjukt roligt att se. Sen åkte vi tuktuk tillbaka för att få i oss lite mat innan det var dags att följa med killarna på deras barrunda. Och vilken kväll det var, skrattade mig genom hela kvällen tror jag och kom inte hem förrän solen hade gått upp. Så idag är jag och Emmy lite trötta och slitna men vi klagar inte.

Jag har precis kommit hem efter en strandpromenad med mig själv och min ipod. Härligt! Vi ska kanske kika på lite film och senare ikväll blir det shopping shopping shopping och kanske lite mat också :) Det är ju redan den 2 februari, och det innebär att Joanna snart kommer ner, wiiiii! Ska bli så roligt att träffa henne.

Jag börjar bli lite nervös inför skolan och allt i Australien, språket och allt. Men jag tror det kommer kännas bättre när jag har kommit dit. Men det känns sjukt konstigt att jag inte ska åka hem nu efter Thailand. Jag ska ju inte hem förrän om 13 månader, det låter så sjukt när man säger det så jag tror knappt på det.. Men det känns att jag har gjort rätt, jag vill detta!

Här kommer lite bilder :)





hej

2 Kommentarer

Johanna

ni äter rätt kakor iaf, ;p

2010-02-02 / 13:07:29 / http://johannaskog.blogg.se/
Mia

Hej Malin!



Fasiken vad skönt det ser ut!! Man längtar juh tillbaka ännu mer när man läser om era härliga bravader haha :) Sjukt fina bilder tar du också! Inge avis alls, jag lovar ;) Jag avundas dig som gör nåt så roligt som du gör! Det är juh en sjukt härlig upplevelse och en jäkligt bra erfarenhet, du gör heeeelt rätt :) Sola och bada lite för mig också och ha det sjukt bra nu, båda två!!



/Mia

2010-02-02 / 21:31:34 / http://herrochfruolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0